وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از هدیه ۲۰ کیگابایتی اینترنت در پیام‌رسان‌های داخلی برای مردم خبر داد و گفت: برای انتخابات هم بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای شبکه‌های اجتماعی داخلی پیش‌بینی کرده‌ایم.

وزیر ارتباطات اعلام کرد؛ تخصیص ۲۰ گیگ اینترنت انتخاباتی به مردم

قدس آنلاین: عیسی زارع‌پور افزود: در این بسته‌ها کانال‌های هواداران که توسط ستادهای انتخابات تعیین می شود و کانال‌های استانی پیش بینی شده و نشان آبی دریافت خواهند کرد تا مشخص شود مطالبی که در این کانال ها منتشر می شود، قابل تأیید است.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: همچنین بسته‌های تبلیغاتی متنوعی برای شناسایی این کانال‌ها به عموم کاربران در پیام رسان های داخلی شبکه‌های اجتماعی پیش بینی شده است.

زارع پور با اشاره به اینکه  وزارت ارتباطات برای مردم عزیز که می خواهند در جریان برنامه‌ها و دیدگاه‌های نامزدهای این دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار بگیرند، بسته هدیه ۲۰ گیگابایت در پیام رسان‌های داخلی در نظر گرفته‌است، اظهار داشت: به زودی پیامک برای شماره‌های مردم ارسال می‌شود تا هر فردی که تمایل دارد با کد دستوری ذکر شده در پیامک، آن را فعال کند و از پیام رسان‌ها و تلوبیون در طول انتخابات با این بسته ۲۰ گیگ رایگان استفاده کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    چرا الکی میگین اصلا برای من فعال نشد
  • محمد ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    باسلام ممنون از۲۰ کیک رایگان دولتی .دریافت شد امااصلا فعال وقابل استفاده نمیشه علتش لطفا بگید
  • غلام حسین باقری ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    ممنونم